Kelime Hafriyatı

Garip bir şekilde Ankara'da götümüzü yarıştırır olduk. Ama herkes haddini bilsin! Genç olabilirsin. Arkanda bir sürü olabilir. Haybeden bir kaç erkek besleyebilirsin ama benim kıçı Ankara tanır ve konuşur. Bu kıçı yöneten bir de beyin var bende sendekilerden farklı olarak.

Kızlar, travesti kızlar, yaptıklarınızdan dolayı içimiz sızlar. Yaptığınız herşeye, erkek hizmetçiliğine... O erkek seni müthiş bir aşkla sevmiyor. Verdiğin para, belki önünde çükü olan bir kadını dize getirmek için.


Belki küçük bir ihtimal, seviyor da olabilir ama boşa masraf. Ben erkek beslemiyorum. Zaten bu devleti beslemeye zorlanmışım. Her şeyimden vergi alınıyor. Bari ben de devletin olamayan adaletini kullanayım ama bu çarpık adaleti iyi kullanırsan devletin pek de misafirperver olmayan cezaevleri var. Devlet zaten neyle uğraşacak? Madem vergi veriyoruz, hak ihlalleriyle uğraşsın. Veririm mahkemeye ve herkes bilir ki davamın peşini sonuna kadar bırakmam. Devlet ve polis en az sizin laçolarınız kadar kötü. Ama bir yandan devleti besle,bir yandan da koca!... Valla zor ama helal olsun size.

Gani'ye yanlış yapmak isteyen çok oldu. Kötü tırıvırı iki balon memeyle erkek mi tuttun sandın? Aslında o erkek tutmak falan boşa yatırım, boşa enerji israfı. Ben sana ne diyeyim; erkek nasıl elde tutulur, nasıl madileştirilir, nasıl insanların üstüne saldırtılır; bunu bile öğrenememişsin. Eskiden bu işleri yapan pislik travestiler vardı. Şimdilerde hepsi ya cezaevlerinde ya da yerin birbuçuk metre kadar altında. Zavallım, önce sokağın dilini öğren, sonra madilik yaptır kuzum! Senin gibilerin hepsi öldürüldü. Çok acı; cenazeyi erkekler ya da aile kaldırmıyor. Yine biz kaldırıyoruz. Geçenlerde saksının dibini gübreledim. senin gibi üç beş madi kız çıktı, kopardım kopardım attım, güzelim bitkiye zarar vermesin diye. Gübreden yapılmış pislik seni! Seni, koparırım seni! Bana yolladığın erkekler vaktiyle bu kıçı tanıdılar, sevdiler. Bu kıçı tahakküm altına alamadıkları için bana "abla" derler. Kıçı beğenmediklerinden değil, bu kıçın getirdiği paradan pay alamayacaklarını bildikleri için "abla" derler. Aklını başına al annem! Kötü estetikçi mamulü! Daha fazla kızdırma beni gidip de beni devletin amirine, hakimine "bey" dedirtme. Bence tam da aşağılık bir şey bu ve senin dilinin başka türlüsü. Ama giderim. akıllı ol, aklını almayım. Kuzum, annem, yavrum...



Eylem Günlüğü