17 Eylül 2013 Salı

Fareli Köyün Kavalcısı

Garip bir çöplük. Sanki kaybettiğim bütün değerlerimi, birer hazine halinde içinde saklayan, tek bekçisi fareler olan... Bir yerde düzenli mesai halini önceleri yadırgadım. Vizite 20 lira, fiks menü, oral yapılır, araba da sevişilir... Her şey dahil: 20 lira... Offf beni bir rahatlattı... Hem haddimi bildirdi laf aramızda. Zaten korsan travestilikle yaşıyoruz. Meme yok, göt yok ama göbek kallavi... Buna rağmen, tuhaf, ikilebilir bir havam var. Ne diyeyim, kurban olduğum böyle yaratmış. Estetik cerrahinin dünyevi nimetlerinden faydalanmayı da çok düşünmüyorum şimdilik.

Çankaya’da Hoşdere’de çalışırken, her biri kendini birer kıymeti bilinmemiş bir cevher, birer gelecek vaadeden yetenek olarak satmaya çalışan, orta sınıfın en avamı bir grupta dönen muhabbetten kafayı sıyırmak üzereydim. Liboşlaşmaya meyilli hallice travestilerin canımlı cicimli muhabbetinden gına gelmişti. Ev arkadaşım Özge beni, Etlik’te fareli köyün kavalcısı olabileceğime ikna etti. Bu yangınlığım da buna yeterdi. Yangınımı, söndürse söndürse, Etlik söndürür. Kabaca bir hesapla, günde 20 kişiyle yatmak zorundayım. İşimi, erkekliği yeni öğrenen varoşun heteroseksüel ergeninin takdirini kazanarak yapmalıyım. 

Onlara bir rehberlik öğretmeni lazım. Veriyorum valla hepsine. 20’yi bulmam zor olmuyor. Allah'a bin şükür. Ay şu günlerde de çok havalıyım. Ay ay ay ayyyyyyy estetik yaptırmaya karar verdim. Karar verdim, klitorisime estetik yaptıracağım. Hahahahah hayyyyyy! Yaptıracağım, yaptıracağım. Günlük elli kişiyi kaldırıp boşaltabilecek bir vajina yaptırıp, paranın amına koyacağım. Sponsor olmak isteyenlere duyurulur. Artık kimseye erkek yok. Hepsi benim.

Yine isterik günlerimdeyim. Hiç birşey yetmiyor. Hiç birşey söndüremiyor içimdeki bu yangını. Vallahi arabesk bir parça olur bundan. Offfff, ben fareli köyün kavalcısı bir travestiyim.

Bu yazdığım şeyler, yazmak istediklerim değil maalesef. Silemediğim için silmedim. Aslında çok zor şartlarda çalışıyoruz. İnsan eti çok ucuz. Şimdi çalıştığım yerde de bir Kel Alev var mesela. Rakibim. “Ben gerçek kadınım. Amım var!” diye bağırıyor. Ne diyelim anam. Gerçekten de bir amı vardır herhalde. Öyleyse bile sadece amı kalmış bir kadın. Pezevengin biri tarafından satılıyor. Kel Alev. Öz oğlu, aynı  zamanda pezevenginin yamağı. Erkekler tuhaf. Amı, kadınlığının tek delili, emin olun. Ama travestilerin içinde para ediyor. Bacaklarının arasından açıp, bilirkişi raporu gibi isteyen herkese gösterdiği amıyla, birine "oğlum", birine "kocam" dediiği iki erkeğin kişi başına gayrısafimillihasıla düşürüyor. Onun amı sayesinde insan sınıfına sayılan bu iki yaratık, kahvede okey oynayanlar arasına karışabiliyor.

Ne güzel işte! Bunlar da aile. Örnek modelden hiç farkı yok. O 'kutsal aile'deki kadının çektiğini çekiyor. Kızlar çok garip. Eniştelere harcanmış hayatlar...

Ben de sanki hiç yabancısı değilmişim gibi, çok çabuk öğrendim sokak kavgasını. Yıllardır sallama kullanmıyordum; kullanmaya başladım. Her türlü kavgaya hazırım. 20'leri kurtarmak zorundayım. İyi sallama kullanmak, atarlı olmak ve kalifiye bir orospu olmak zorundayım. İşim zor. Yeniden kavga, yeniden kavga... Erkeklerden korktuğum kadar travesti kadınlardan da korkuyorum.

Sponsorlar için karlı yatırım fırsatları


Ama şu am konusunda çok ciddiyim. Kel Alev'in sırrını öğrendikten sonra iyice emin oldum. Sponsor bulabilirsem 40'ımdan sonra am yaptırıp, bu amla adamların amına korum. Sponsorlara duyurulur. Gayet iyi bir yatırımım. Akarım yok, kokarım yok. 10 sene daha sikilebilecek bir am iş görür. Sponsor adaylarına üç katını geri ödeme garantisi. Dükkanın açılmasından çok kısa bir süre sonra hem de... Ama güzel bir am olmalı. Elli kişiyi kurtarabilsin. Daha kaç bin kişiye sikileceğim ben de çok merak ediyorum. Sikilerek öleceğim sanırsam. Çile gibi mi gelmeli bana bilemiyorum. Ama elli kişiyi kurtarırım. Kendimi biliyorum. Ama vajina pahalı. Bizim kıç para etmiyor ki amına koyim. Sarışın komşuya da amımı gösterip, "Yaşasın! Ağzın kadar amım var!" diyeceğim. Karı bacağımın arasından kendini alamıyor. Ne var acaba orada? 

Eylem Günlüğü