Güzelim işte, n'apiyim?...


Bir zamanlar bu işler şöyle yapılıyormuş:



Şimdi ise durum şudur:

Bu pembe hayat
Denilen güya trans aktivizmi yaptığını söylüyen ama translarla alakalı saçma sapan düşüncede olan. Sokaktaki transın hayatıyla ilgili hiç bir sey yapmıyan.
Butün transların onlar gibi olması gerektiğini savunan bu trans aktivist ( canavarlara ) iyice sinir oluyorum.
Sınıfsal farka karşıyım ama insanı iyice zıvanadan çıkarıyorlar.
1 ) Ganimet denilen devleşmiş canavar.
Çirkinliğin ve fesatlığından dolayı güzel transları çekemiyorsun , iyiki bir eğitimlisin bunuda sol politik, lgbti politik argumanlarla süsleyip güzel translara içten içe olan düşmanlığını süslü cümlelerle kime yutturuyorsun , sen çirkinsen ben ne yapim ?
2 ) Yıllardır trans aktivizmi yaptığını idda eden sen ve sizler bu güne kadar yaptığınız hangi etkinlikte yüzlerce transı bir araya getirdiniz ?
3 ) Toplumsal güzellik algısı diyorsun.
Yıllarca çalışıp para biriktirdikten sonra estetik yapıp güzel, mutlu bir hayat sürmek isteyen insanlara haksızlik yapmıyorsunda ne yapıyorsun ?
3 ) Tahammülsüzsünüz
Fiziksel olarak , maddi olarak sizden iyi olan insanları çekemiyorsunuz. ?
Hamd olsun ki yaptığımız güzellik
Yarışması dünyada ses getirdi ve Yarışma birincimiz Yankı Bayramoğlu şuan Tayland'a türkiyeli trans ları temsilen orda ve inşallah güzel bir derece alıp hepimizi sevindirecek.
Şuanda TransGay Defilesi yapıyoruz bu defilede tüm türkiyede ses getirdi ve muhteşem bir gece olacak.
Sizin gibi canavarlarda hırsından kuduracak. Kudurmaya devam edin çünkü bunun gibi translara yönelik güzel çalışmalarımız devam edecek.
http://www.pembehayat.org/haberler.php…
Formun Üstü
BeğenBeğen ·  · Paylaş
·         Öykü AyHazal IpeksuBatu Knightley ve 16 diğer kişi bunu beğendi.
Formun Altı
·         Hazal Ipeksu Haklisin canim benim sadece adlari var
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c49.49.615.615/s40x40/430146_386827837997581_1164693093_n.jpg?oh=54d1e1d6b0dc6672110e2ff5c18cbce6&oe=54D91BAB&__gda__=1423461936_c732311c64ff744c968cbd10af33cb3d
Burak Ak asyam yine döktürmüşşsün 
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpf1/v/t1.0-1/c0.13.40.40/p40x40/10620648_469721019836055_3286230209968126275_n.jpg?oh=9cb37fbb3a51d3504c5b30a72dc0f4d4&oe=551FA076&__gda__=1423218823_2089676a7701ede1c3e1d8e276ec4632
Öykü Ay hayırdır kuzum anlayamadım ?
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xap1/v/t1.0-1/p40x40/10494647_1467838910125205_7624282692308635704_n.jpg?oh=7af0864a379baef9ed9db32a739b8866&oe=54E6D294&__gda__=1424777813_77a2bcb205f2b2382b52cdfe9b5b21f2
Hazal Ipeksu Derneklere galiba kizginlik
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c49.49.615.615/s40x40/430146_386827837997581_1164693093_n.jpg?oh=54d1e1d6b0dc6672110e2ff5c18cbce6&oe=54D91BAB&__gda__=1423461936_c732311c64ff744c968cbd10af33cb3d
Burak Ak hayır. bu yazıya istinaden bunalrı yazdı asya.http://www.pembehayat.org/haberler.php?id=540...
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpf1/v/t1.0-1/c0.13.40.40/p40x40/10620648_469721019836055_3286230209968126275_n.jpg?oh=9cb37fbb3a51d3504c5b30a72dc0f4d4&oe=551FA076&__gda__=1423218823_2089676a7701ede1c3e1d8e276ec4632
Öykü Ay okudum
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpf1/v/t1.0-1/c0.13.40.40/p40x40/10620648_469721019836055_3286230209968126275_n.jpg?oh=9cb37fbb3a51d3504c5b30a72dc0f4d4&oe=551FA076&__gda__=1423218823_2089676a7701ede1c3e1d8e276ec4632
Öykü Ay yorumumu yazdım okudum ama ben biliyorum birde allahım bşka yorum yapmıcam en sevdiğim dostlarım bana gözümün içine baka baka söylediler sorun tıne artık
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpa1/v/t1.0-1/p40x40/1653786_1496835677241891_1309515310424553664_n.jpg?oh=1dbc3989a849b1c2845cafec88c68ea3&oe=54E15B6F&__gda__=1428144755_818ec14bb7f2d68fd763b8e4604d95ca
Asya Özgür Öykü Ay abla ya pembe hayat trans derneğinin aktivisti Ganimet denilen lubunya hala bizim güzellik yarışmasında insanları almamakla suçluyor. Ve neymiş efendim toplumsal güzellik algısı ( yani toplumun ortak aklı olan güzellik ) ile hareket edip çirkin transları dışladığımızı soylüyor.
Ya allah aşkına yaptığımız güzellik yarışması kötümü oldu. Onca insan bir araya geldi. Ta amerika avrupalara kadar haber olduk. Şimdide bak 1. Olan güzelimiz taylandta bizi temsilen yarışıyor.
Bu yaptığımız defileyide karalıyorlar emin ol.
Çünkü biz onların ezberlerini bozuyoruz
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpf1/v/t1.0-1/c0.13.40.40/p40x40/10620648_469721019836055_3286230209968126275_n.jpg?oh=9cb37fbb3a51d3504c5b30a72dc0f4d4&oe=551FA076&__gda__=1423218823_2089676a7701ede1c3e1d8e276ec4632
Öykü Ay ben bu yazıyla konuyla alakalı yorum yapmıcam #ganimeti severim canı sağolsun ne deyim Pembe Hayat buse candır ama bu açıklama biraz sert olmuş sanırım canları sağolsun ne deyim ben
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpa1/v/t1.0-1/p40x40/1653786_1496835677241891_1309515310424553664_n.jpg?oh=1dbc3989a849b1c2845cafec88c68ea3&oe=54E15B6F&__gda__=1428144755_818ec14bb7f2d68fd763b8e4604d95ca
Asya Özgür Aynen öyle Hazal Ipeksu canim ya bıktim bunlardan ya bu ne. Ne kadar tahammülsüzler ya. Sanki transların adlarının güzel anılmasını istemiyor bu canavarlar ya 
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpa1/v/t1.0-1/p40x40/1653786_1496835677241891_1309515310424553664_n.jpg?oh=1dbc3989a849b1c2845cafec88c68ea3&oe=54E15B6F&__gda__=1428144755_818ec14bb7f2d68fd763b8e4604d95ca
Asya Özgür Aynen öyle Hazal Ipeksu canim ya bıktim bunlardan ya bu ne. Ne kadar tahammülsüzler ya. Sanki transların adlarının güzel anılmasını istemiyor bu canavarlar ya 
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpf1/v/t1.0-1/c0.13.40.40/p40x40/10620648_469721019836055_3286230209968126275_n.jpg?oh=9cb37fbb3a51d3504c5b30a72dc0f4d4&oe=551FA076&__gda__=1423218823_2089676a7701ede1c3e1d8e276ec4632
Öykü Ay bazen söylenilenleri farklı yasıtıyolar yazarlar benim başıma geldi ben saygı duyarım herkesin açıklamasına bu beni inciti birz canları sağolsun
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpa1/v/t1.0-1/p40x40/1653786_1496835677241891_1309515310424553664_n.jpg?oh=1dbc3989a849b1c2845cafec88c68ea3&oe=54E15B6F&__gda__=1428144755_818ec14bb7f2d68fd763b8e4604d95ca
Asya Özgür Öykü abla hiçte öyle degil valla fesatlıklarından ne yapacaklarını bilmiyorlar.
Yahu ben senin gibi olmak zorundamıyım.
Bir trans sen mi varsın dünyada.
Bütün translar senin aklınla hareket etmek zorundamı ??
Saçmalar hemde çok saçma ?
Bunlarin bu çekememezliklerinden gına geldi .
Yeminle trans derneklerin bir çoğuyla ilişkilerimi kesmiştim ve ne kadar haklı olduğumu bir daha fark ettim.
Fesatlıklarından ne yapacaklarını bilmiyorlar gereksizler.
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpa1/v/t1.0-1/p40x40/10645057_411266172358034_7791836797218795655_n.jpg?oh=92e186828c9724ffb87a96ecac9c459b&oe=54E2EC82&__gda__=1424861342_46dbdeb2bb57a48e84330529565e9642
Hogır Azad Anlayamıyorum ( kürt ibine ) diye baslik atmıssin peki sen nesin diye sornak isterdim şu fil yüzlü karıya... Hep kürt diye ikinci sınıf muamelesi görüyrz... Yaziklar olsun yaw gordukce insanlardan tiksiniyorum bu ayirimcilik hallerinden...
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xfp1/v/t1.0-1/p40x40/1907950_1589870884566602_6449687513902951364_n.jpg?oh=030ce51b547fc16253a2ebbb59df7a69&oe=54F17918&__gda__=1423860606_ddec2c4fd73fd8bc04ed87cd2583d59d
Göksel Asan Ablam süpersin.fikirlerinle öldüryrsun bunları 
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xfp1/v/t1.0-1/c0.0.40.40/p40x40/10712840_725620920848263_2609847824245683249_n.jpg?oh=cb1b14f0527fcd23c6f3d2a0ab7a2cf0&oe=551FD073&__gda__=1423435351_3f62b34ae0008842b65eabdf37037c76
Göksu Başaran Asya Özgür eline koluna saglık cok güzel bir yere parmak basmısın aşkım .... BİZİ CEKEMEYEN ANTEN TAKSIN DİYORUM 
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpa1/v/t1.0-1/p40x40/1653786_1496835677241891_1309515310424553664_n.jpg?oh=1dbc3989a849b1c2845cafec88c68ea3&oe=54E15B6F&__gda__=1428144755_818ec14bb7f2d68fd763b8e4604d95ca
Asya Özgür Sağol Göksu yok daha fazlasını yazacaz merak etmeyin. Bunların bu kokuşmuş ütopyalarından gına geldi ya.
Yakında güzel bir yazıyla hadlerini bildirecez.
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c10.0.40.40/p40x40/1382789_381701001999309_7846722148655780534_n.jpg?oh=370be6bb186a46ffce5b12cd8b298f44&oe=54D51603&__gda__=1423345488_8640490fa6b0e03c18998a74abf0be78
Rosida Peace Bence bunu bireyler değil. But trans güzellik yarışması komitesinin cevap yazması daha mantikli... Yatismaya putlasiz ve titasiz almiyacaz almiyoruz diye bir sey demedik... Katilan translarin bir kismi putkasiz ve titasizdi... Ganimetin yaİsini bende okudum... Bazi noktalarda elestirileri ve tespitleri dogruysada abarti var.... Mesela diyor. Bir trans etnik kimligi onun olumune sebep olmaz... Bir trans musterisine peki neden kurdistanli oldugunu saklar.... Demek korku var bi ara batmanli biri musterisine kurt oldugunu soylediği için ..müsterisi kurt got siktirmez diye oldurdu.. Ayrica diyarbakirda nefret cinayeterine karsi yapilan bir yuruyusu sanki gerila ona yaptirmis gibi gostermis... Ama kurtlerin ibnelerler imtihani diyerek kurdistanli escinsellerin ozgun mucadelesine deginmesi onemli
·         https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpa1/v/t1.0-1/p40x40/1653786_1496835677241891_1309515310424553664_n.jpg?oh=1dbc3989a849b1c2845cafec88c68ea3&oe=54E15B6F&__gda__=1428144755_818ec14bb7f2d68fd763b8e4604d95ca
Asya Özgür Rosida canım Kürd hareketini lgbti konusunda eleştire bilir ben bunda sakınca görmüyorum. Ama Batılı bir mantıkla oryantalist bakışla kürd hareketine hakaret nitelikte aşşağılaması çok saçma. Tabi burdaki muhattab bizde değiliz kurt hareketi. Ama kurdistanlı bir trans olarak yazısını okuduğumda korkunç buldum. Zaten bölgede hüda par gibi bir radikal teroris grup var ken olan muttefiklerimize yapılan bu gereksiz eleştiri ( hakaret ) doğru gelmedi bana.
Guzellik yarışmasına gelince evet But trans Guzellik yarışması komitesi buna cevap verirse çok daha doğru olacak haklısın.
En kısa zamanda bir araya gelip bunun hakkında bir yazı yazalim. Ercanda bu yönde düşünuyor



Asya Özgür'ün facebook profilinde paylaştıklarını ancak bu şekilde alıntılayabiliyorum. Maalesef bildirimleri, arkadaş listesinde yer almayanlara açık değil. Okunabiliyor ama paylaşılamıyor. 

Eylem Günlüğü