19 Eylül 2013 Perşembe

Böyle Geçiyor İçimden

Bu gün işe gitmeyeceğim ama yalnız uyumak da istemiyorum.Arkamda şöle yumuşacık bir panda istiyorum. Kerkinmeyeninden, pofidik pofidik, yumşacık. Sevişmek istiyorum, şöle yumşacık. O eski Amazon kadın param olsaydı Sakal'a kayabilirdim.

Ufffffffffffffffff Başakkkkk! Seni de özledim. Orospu arkadaşım. Biliyorsun, ikimiz önemli kadınlarız. İş güç a.k. Sikil sikil, nereye kadar. Bu gün kıçım dinlensin. Şöyle pofidik pofidik bir aşkkkkkkkkkk istiyorum.



İtiraf ediyorum Ruken sana da deli gibi aşığım ama korkuyorum. Sen müthiş bir kadınsın. Sanırsam çook da kadın değilsin. Bilmem. Ama pofidik olduğun kesin. Seni görünce yörüngem değişiyor. Aşka ait herşeyi depreştiriyorsun. Bir o kadar korkuyorum senden. Seni görünce sesim titriyor. Dokunmak yetiyor. O kadar güzelsin ki... Başka ülkenin kadınısın. Aşka ait herşey seni görünce aklıma geliyor. Öpmeye korktuğum kadınsın. Dudakların sanki beni eritebilir.

Kadınlara aşık olmak, elimden kırbacı, dilimden şerri, dizimden ferri alıyor. Kadını sevmek demlenmek gibi. Hergün biraz daha seviyorsun. Erkekler tek kullanımlık sanısam. Ama pofidik erkekleri de seviyorum. En az kadınlar kadar. Yumşacık pofidik pofidik olanlarını.

Eylem Günlüğü