26 Ocak 2014 Pazar

Hayat Cinsel Yollardan Bulaşan Ölümcül Bir Hastalıktır

Biraz önce bir güzel dayak yedim. Arabamda darp var. Garib bir şekilde mutluyum. Sadizm sayesinde mi, çok merak ediyorum bu mutluluk. Devletin ve yandaş çetelerin yaptığı zulme çok üzülmüyorum.

Normatif bir birey olsaydım ne yapardım, bilemiyorum ama çok üzülmüyorum. Şaşkınım. İşin garip tarafı, tuhaf bir rahatlık var üzerimde. Bu ne gene? Kafam mı iyi? Kahkalarla gülüyorum.

Garip bir tesadüftür; rahmetli arkadaşım Sitem'in cesedinin karşısında da sürekli güldüm. Sanırsam bir canavar oldum. Bilemiyorum. Arkadaşlarım ağlıyor; ben face'e yazı yazıyorum. Allah korumuş beni. Teşşekkür mü etmeliyim ya da şükretmeli miyim, bilemiyorum.



Bana ne oldu merak ediyorum. Bana bu taş yürekli olma hissiyatını kim verdi. Sisteme bir defa daha teşekürler. Yoksa ben bu yaşamı nasıl çekerdim. Beni insanlığımdan çıkardığı için sisteme bir daha teşekkür ederim. Hatta tüm travesti arkadaşlarımız da teşekkür eder.

Eylem Günlüğü